Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 11, 2009

PaRtY @ aLoHa

Mengantuk...
Mengantuk sangat....
mengantuk jea aku tau sekarangkan....

sampai rasa nak demam.....

mane tak nya....
sejak akhir2 nie aku memang kureng tido....
tak cukup rehat...
lagi2 skrang ni aku pose ganti...
bsahur..lagi la tak cukup tido...
contah cam semalam....
aku g bersuka ria...
enjoy ngan kawan...
bukan slalu dapat bkumpul ramai2....
tu pun sebab bufday Didy....
So dsebabkan aku ni penat ngan ngantok...
korang layan jea la pic2 kat bawah nie ok....

Didy with Mala


Sis aZie ngan Bro Comot....

Aku & Bro Comot........

Time suap menyuap........

Kami yang hadir........

Didy & Partner


Lan yang sempat menyelah.....
Apa bikin paan ngan Mr.Jersidd tu????
aku suh pose korang men2 yeaaa...
Ratnah happy nyer ko!!!

Kek Bufday Didy...
Happy Birthday DiDy...
Semoga Allah panjangkan lagi usia mu....

Time Bdansa..

Kami seangkatan....
Pose B4 Enjoy!!!!


Bro Eis bersama handbeg....
da nak berubah ker Bro??
B sokong dari belakang.....


belum pe2...korang da buat muka kepenatan ekkk....
Lebih kureng kul 2 kami beransur pulang....
pe2 pun last nite aku rasa enjoy...
seronok sangat2....
Balik aku cam biasa tak terus tido...
bersahur dulu sebab aku comfirm aku takkan bangun....
opsss....lupa nak bagitahu...
pada yang kenal aku...
mesti tau camner aku kan...
so last nite aku suci bersih....
so hari ni aku pergi kerja dengan 1001 kemalasan...
okay tunggu N3 aku seterusnya....
daaaaaaaa



























.

.
.

No comments: