Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 01, 2009

Tag Dari Lily

tag dari Lily

Andai dapat aku pusingkan kembali zaman kanak-kanak...
alangkan gembiranya hati...
tak yah fikir banyak benda...

Nama Penuh: Puteri Nurhidayah Bte Razali
Tarikh lahir: 20/06/1982
Tempat lahir: Hosp.Besar.Tengku Ampuan Rahimah Klang
Tempat Anda Dibesarkan: Bandar Di Raja Klang



1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
---> Ani, Ijan n Ipah

2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
---> Masak2,konda kondi,sorok2,teng2,batu seremban

3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
---> Jangan Kawan ngan dye..


4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
---> Depan umah aku sebab umah aku je de simen yg lapang ley lepak2...


5.Apakah cita cita anda masa kecil?
---> jad cikgu... sebab nak marahkan budak2 cam cikgu marah kan aku...

6.Apakah kartun atau rancangan tv yang andagemari dan masih ingat sampai sekarang?
---> Tundercat, bugs bunny, altromen ace

7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
---> mamee, ding dang, ali baba sebab de hadiah


8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
---> takde la sebab smua tu selalu sangat jumpa wlpun aku tak duk area sana lagi..kami da cam saudara


9.Apakah gelaran anda masa kecik?
-----> Hidayah & shakina

10.Nyatakan seberapa banyak rakan bloger andayg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..
---> semua Followers aku...
Ted...
Noryn...
Wanny...
Fieza...
Sha Sengal...
Paan Jahat...
Yan Hijau...
Wada....

No comments: