Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 30, 2009

I'M FEEL DISAPOINTED!!!

Just nak share what i feel right now!!!
terkilan...
kecewa..
nak menanges pun aku rasa da tak termampu...
jahat ke aku??
sampai aku lak di salahkan hal yang aku sdiri tak tahu menahu...
hal lakonan yang tidak berasas tu...

aku haya mampu mendengar..
hanya mampu mberi pandangan yang aku rasa sesuai tu di share kan...
tapi kenapa aku di tipu????
kenapa??

pe yang sebenarnya yang hendak di cari??
salahkan orang len dengan menutup kesalahan sdiri..
kenapa perlu hipo..??
bersyukurla pe yang ada...
kenapa mesti jadi macam lalang??

kenapa mesti judge orang lain yang lalang..
sedangkan jalan cerita tu diri sendiri yang cipta..
tergamak menipu aku untuk kepentingan diri sendiri..
kenapa aku jadi mangsa nya???

teruja sangat2 bila aku sdiri di tipu...
but kenapa mesti nya aku??
tak sanggup lagi tuk aku terus di tipu...
but pe yang perlu aku buat??

felt really disappointed when i heard the "story". even though i really dun wan to know o any much less hav to do with the story ...
really sad,
disapointed
and
devastating..


Mood : So sad & Disapointed

P/s : i'm a lil bit selfish..
dun care what people say as long i knoe what im doing.....
n its satisfaction...
soooo just keep your mouth shut and enjoy being frenz with me :)


No comments: