Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 11, 2010

WorldCup 2010

Seperti tahun 2002,2006 aku tetap memilih pasukan Brazil...
biala kegagalan tahun 2006 tu dan aku tetap terus sokong Brazil pada tahun ni...
tahun 2002 - aku duk melepak kat Hartamas melayan bola...
pelikkan sanggup bersengkang mata semata2 nak tengok bola...
time tu enjoy sangat...

tahun 2006 aku slow skit sebab aku da bekerja so tengok bila time terluang je...
kadang2 tu tengok smpai nak g kerja tak larat bangun...
but aku gagahkan diri g mencari rezeki walaupun mata macam ayam berak kapur...
sampai tempat kerja cam blurr je..
time lunch g surau sambung tidur sekejap...
itula rutin harian aku bila de bola...

worldcup 2010 ni aku akan hanya tengok result kat paper n internet je la nampaknya...
takde la nk pergi tengok kat kedai mamak ke hape ke....
astro kt umah pun memang tak subscribe sports....
untuk pengetahuan, Housemate aku bukan jenis teng0k sport punye orang.... 
so aku kenala terima hakikat tahun ini bukan tahun bola untuk aku...

ape2 pun, selamat berjaga kepada kaki kaki bola...

1 comment:

Paan Jahat said...

wekkk..germanyy ahh sis.. :))