Friday, September 03, 2010

Pagi yang menyakitkan hati

Pagi2 aku da feel sakit hati…
Kenapa la manusia seorang ni berperangai camni…
Aku tau la ko berpangkat…
tapi janganla menjatuhkan orang lain ngan pangkat ko tu…
Janganla salah gunakan pangkat ko tu…

Aku da cukup baik…
Ikut segala rentak ko…
Buat semua kerja ko ….
Bila sampai aku nyer cuti raya tak di approve kan…
Ini sudah bikin aku marah….
Serius aku semakin nak bertindak di luar jangkaan…

Setahun sekali beb…
Kalau tiap2 bulan aku pun takde hal….
Kalau aku orang Kelantan pun aku tak kisah sangat…
Sebab bagi dorang Raya Puasa ni tak penting sangat melainkan Raya Haji…

Tu la manusia lagi2 bangsa Melayu sendiri…
Suka tengok bangsa lain maju dari tengok bangsa sendiri maju ke depan…
Ni la yang ley di katakan melayu mudah lupa diri

Tahap kemarahan aku dah melonjak sangatla tinggi!!!!


P palang S : Jangan pk aku B.O.D.O.H!!!


No comments: