Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 05, 2010

SuNgGuH mEMaLuKaN!!

Hari : ahad (30 Oct 2010)
Time : 1430

Walaupun cerita ni da agak  basi...
but...
saya still nak share ngan semua2 orang...
pengalaman yang saya tak kan lupakan...
bertapa malu nyer saya time tu...
Asaya dapat jemputan kerduri kahwen abang kawan saya...
pergi agak sikit terlambat atas2 sebab2 tertentu...
akhirnya sampai destinasi yang dituju...

Parking kereta terus masuk ke dalam dewan...
dengan sangat comfident...
tiba-tiba
hati da mula2 berkata2..
nape saya tak nampak sorang pun batang idung kawan2 saya...
bukan ke dorang orang kuat untuk majlis tu..
aduiiiiiiiiiiiiiiii...
otak jem...

nak tengok pengantin sure2 la saya tak pernah kenal rupa si pengantin lelaki...
hadiah kat tangan da bagi...
princess ngan kawan saya da mula ambil makanan...
dan tiba-tiba...
saya terpandang bapa si pengantin...
kenapa rupanya lain...
bukan saya tak pernah kenal family kawan saya ni...
cari lagi mane tau ada yang saya kenal...
masih tak nampak bayang...
 
comfirm salah undangan....
tanpa berlengah lagi... 
terus suruh princess ngan kawan saya stop ambil makanan...
malu but still cover line......
coz nak ambil hadiah tu balik...

buat muka tak malu minta hadiah tu balik...
ada gak suara latar kata...
salah rumah undangan ke??
cover line n malu nye pasal...
bagi alasan yang hadiah tu da tersalah pengantin punya...

Gerak dari majlis ikut jalan tepi-tepi kereta...
takut-takut de yang perasaan...
yang kami keluar dari pintu dewan...
rupa2nya kawan saya buat kenduri depan rumah je..
tema warna semua sama...
mana la saya tak salah jemputan...
tak tahu nak cakap camner la saya time tu...
merah padam muka di buatnya...

Bila selesai dalam kereta teringat pe terjadi kami ketawa terbahak2,...
da tak larat nak cover muka...
serius...
hope ni 1st n last saya g masuk dewan kenduri yang salah....

P palang S : Sorry takkan buat lagi..:P

No comments: