Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 09, 2011

Rossa - Ku Menunggu


Okey ni sambungan lagu yang saya updatekan...
selepas saya yang membuat keputusan...
saya akui die makan hati...
kecewa...
tapi saya juga perlu cari kebahgian saya jugakan....

Pertengahan tahun 2010 bila die tau saya terluka...
die orang pertama yanng berada dii sisi saya...
walaupun saya akui die da berpunya...

Tanpa saya menduga...
die pernah suh saya denngan lagu ni,...
upsss biar betik!!!
walaupun die sendiri tau hati saya kini da di miliki...
yea saya banyak habiskan masa selama hampir 6 bulan...
sebelum saya temui muchit saya...

die yang banyak berikan saya semangat...
untuk saya jadi kuat...
terus terang saya katakan saya happy berkawan dengannye...
tapi untuk memupuk prasaan lebih dari tu saya masih tidak dapat memikirkannye...


P palang S : You! i hargai tiap pengorbanan u selama i keseorangan tapi untuk pupuk prasaan lebih dr tu i minta maaf....
kite da janjikan yang kite akan jadi BFF

No comments: