Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 09, 2011

SunWay LagooN

Tarikh : 3 April 4, 2011
Destinasi :Sunway Lagoon & Flaming steamboat


Kali ni bersuka ria bersama kawan2 ku..
To Kakak sayang (Lily mily) maaf yea saya keluar dating ngan hubby kamu..
Lama gile kot saya tak melepak ngan dorang
Selalu je saya di tinggalkan…
Upsss sebenarnye tahun2 dulu saya kena pk kan sesuatu lagi2 bab kewangan if saya nak join dorg ke mane je dorg pergi…
Alhamdulilah tahun ni dan akan datang saya tak perlu fikirkan itu semua…


Di sebabkan muchit bkerja dan time kerja tak sama ngan saya
Maka segala activity saya terpaksala saya lakukan sorang2…
Join kawan2 yang sememangnya kepala gile2..
Sangat fun bila kami berjumpa…
Walaupun masih tak mencukupi korum tapi kami sangat happy…


Berjumpa kul 8 di restaurant Rasa Sayang…
Maaf saya tak dapat join sebab saya agak terlewat bangun dari tidur…
Angkara berjimba di malam hari…
Berjumpa kul 10 di depan entrance Sunway Lagoon…



terlalu banyak activity yang kami tak boleh nak snap pic…
sebab semuanya berkaitan dengan air..
selesai segala activity di Sunway Laggon…
kami yang sememangnye kelaparan
maka destinasi seterusnya ke flaming steamboot
actually bertuah nak celebrate birthday antara kawan2 ku…


Dan yang paling penting plan kami untuk surprise birthday girl akhirnye berjaya..
Walaupun pada mulanya kami sedih sangat bila tengok raut wajah nya yang sangat terkilan sebab seola2 tiada yang sudi join si dia celebrate birthday…
Di sebabkan kami yag kelaparan maka nafsu makan mebuak2 dan sampai terlupa nak snap pic…















No comments: