Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 04, 2011

Cuti-Cuti Malaysia "Fraser Hill & Genting Strawberry Leisure Farms "

1 May - 2 May 2011

Alhamdulilah percuti yang di rahsiakan akhirnya sampai jua dengan selamat…
Bia pun perjalan berliku2…
Walaupun adik ku termuntah2 semasa menaiki celoreng bukit…
Itu bukan penghalang perjalanan kami…
Alhamdulilah kami sampai ke destinasi dengan selamatnya…

Bertolak dari klang lebih kurang pukul 11pagi..
Sampai di destinasi 330petang..
Di sebabkan perjalan naik ke atas jadual telah di tetapkan..
Waktu ganjil (11,1,3) adalah waktu naik ke atas…
Waktu genap (10, 12, 2) adalah waktu turun…
Maka kami mesti sampai ke destinasi sebelum waktu turun..

Kami menetap di Shahzan Inn Fraser Hill…


Tersangat selesa dan memuaskan hati..
Thank ummi sebab pandai memilih destinasi yang sangat memuaskan hati kami..
Saya sangat Bangga ada ummi macam ummi saya…
Ummi merancangan perjalanan tanpa bantuan anak2 dan suami…
tak cam kebanyakan mak yang hanya harapkan ihsan kepada anak2 untuk pergi bercuti…
Ummi memang super…
Saya bangga sebab saya dapat ummi yang boleh berdikari sendiri.
Tanpa mengharapkan bantuan anak2…

Seperti semua orang sampai ke 1 destinasi tujuan utama nak melawat2 tempat menarik dan bershopping…
Begitu juga dengan kami…
Tak lupa oley2 untuk kawan2..
Lagi2 untuk muchit cinta hati saya…
Dan banyak juga menghabiskan masa mengsnap pic..



Check Out pada hari berikutnya…
Dan perjalan kami di teruskan ke genting..
Tak check in pun kat Genting…
Ke sana semata2 nak g petik strawberry..

Pelikkan…
Mungkin saya yang tak tahu…
tapi saya rasa ada juga yang masih tak tahu..
Lepas da tau ni ley la bawa cinta hati ke sana yeaa..
Yang pasti bukanla family tercintakan…
Yang de niat hati nak bawa family tu..
Alhamdulilah bagus sangat2..

Yang saya tahu nak petik strawberry kena g Cameron highland..
Tapi sebab ummi saya yang sangat pintar dan minat suka membaca..
Maka saya pun baru tahu yang Genting Highland ada tanam Strawberry 



Selesai perjalan kami pulang ke klang

Syukur alhamdulilah sebab apa yang ummi impikan tercapai..
Dan perjalanan kami selamat pergi dan balik…

P palang S : Next holiday… Jeng..jeng



No comments: