Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 17, 2011

Kerena DIA

Assalammualaikum...

Bertemu kembali di bulan syawal dan mungkin ini coretan yang ke 2 untuk bulan ini...
cerita pasal raya masih tak terupdate2 lagi...
bukan sebab tak nak tapi masa sangat tak mengizinkan...

8 Sept 2011
Tiap tahun tarikh ini akan saya ingat...
Ulangtahun kelahiran seorang insan yang pernah jadi kawan dalam susah dan senang...
dan saya akui saya buat 1 keputusan yang sangat bodoh...
memilih seseorang dan menyakitkan hatinya...

Walaupun kami tak pernah bersua bia pun da mejangkau 4 tahun
tapi kami masih berhubung...
dan saya tahu kenapa hingga saat ini dia masih tidak bersedia untuk bertemu dengan saya...
dia masih memerlukan kekuatan...
sayang dan rindu untuk saya tak pernah dia buang...
hanya dia tahu kenapa dan apa sebab2nya
alhamdulilah dia tak pernah membenci saya...
walaupun saya pernah menyakitkan hatinya...



dan kini sesungguh saya akui saya merinduinya...
andai di berikan masa berputar saya mahukan masa itu kembali dan memohon maaf segala2nya.
dan saya akan memberi segala penjelesan 
kenapa saya akhiri persahabatan hanya kerna seseorang...
harapan saya walaupun sekali 
berikanla saya peluang untuk bersua dengannya..



No comments: