Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 26, 2011

Open House Bro Nike & Sis Athe

Assalammualaikum...

Ini cerita yang pertama di Open House yang ke - 3
pada 24September 2011
terpaksa skip banyak rumah sebab masa sangat menjeleskan saya
Lokasi di Widuri Condo
walaupun kedatangan saya ngan muchit sangat lewat maka kepulangan kami pun agak lewat..
da tak ley nak buka mata
balik pun sebab parking visitor sampai kul 2am je if tak confirm masih melendingkan diri di rumah mereka...
pelbagai halwe cerita yang menarik di kongsikan..
percaya dengan tidak percaya je tiap kejadian belaku...

selaku adik kepada semua...
saya happy masih ada abang2 yang lebih dari 9tahun mengenali...
masih sudi invited saya ngan muchit ke jamuan tersebut...
masih sudi mengsharing segala2nya...
terima kasih banyak2...

Thank you bro min...
snap pic kami tanpa henti...
kelazeran anda sangat memuaskan hati..
walaupun saya tiada di tempat kejadian
finally saya dapat jumpa Mr.Ej yang lama gile tak jumpa walaupun kami sekampung halaman..
walaupun kami "Geng Bus Sekolah"
but takde pic sebab die sangat pemalu..

To Bro Nike & Sis Athe 
Thank you so much sebab invited kami..

To Abg Chik & Sis Ladiva 
Thank sebab tunggu sis n muchit walaupun kamu kepenatan...

To Abg Arm & Partner 
akhirnya dapat gak jumpa walaupun sis baru je tau kalian sudah pindah ke KL

Moh layan pic yea..
hanya pic terpilih je saya attachkan di sini...
selebihnya di dalam MukaBuku ku..


Muka agak kepenatan...
dan paling penting saya tidak mengikut tema..

No comments: