Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 22, 2011

Farewell Ryn!! Bubye Malaysia - Welcome to Germany

Tarikh : 8 Oct 2011
Tempah : Mahligai Shah Alam

Banyak plan yang di rancang untuk Farewell Party untuk ryn
mula nak negok life band tapi cancel
pastu nak overnite kat PD pun cancel gak
Nak makan2 kat steamboat pun terpaksa di cancelkan 

Akhirnya pilihan terakhir ber "POTLUCK"
Im menyatukan antara kami2 di Kl dengan kawan2 di johor..
alhamdulilah segala yang di atur berjalan dengan lancar
Kami yang tiba lebih awal meunggu dan terus menunggu yang datang dari jauh...

Setiba kawan2 dari johor dan beristirehat maka kami meneruskan perjalanan ke I-CITY 
walaupun saya da pernah pergi banyak kali 
terus terangnya tempat itu cukup menarik dan tidak menjemukan 
perjalanan diteruskan walaupun hujan renyai2..

Kami2 di I-City
 Ikhlas dari Ryan...
Thank you so much walaupun anda tiada di majlis tersebut..
kenapa dan mengapa hanya anda je yang mengetahui
walaupun sebenarnya semua ni di rancangan oleh anda
* Semua ini melambangkan cita-cita ryn di sana*

Saya dan ryn...
even banyak2 pic saya dengan di tapi yang ni yang sangat menyentuh hati...

20 Oct 2011

Semua yang berurusan untuk ke Germany telah siap
Last minit dapat msg dari im ryn akan fly malam ni kul 1150
dan saya sedia maklum tidak dapat hantar..
walaupun niat di hati memang nak anta ryn ke klia

Walaupun saya bukan yang paling rapat ngan die tapi saya juga rasa kehilangan 
rasa sayu bila berita ryn akan berangkat ke Germany 
insyallah kalau saya di panjangkan umur maka akan bertemu semua dengan ryn pada tahun 2015


To Ms.Ryn 
saya dan kawan2 akan sentiasa mendoak an yang terbaik untuk awak di sana 
semoga berjaya membawa pulang PHD dari sana..
 Jaga diri awak di tempat orang baik2
Ingat segala kenangan terindah bersama kami di sini dan segala penyambung hubungan ada di hujung jari...
wanna be miss u ryn

No comments: