Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 04, 2011

Maaf

Assalammualaikum...

Tiba2 saya  terbaca 1 post kat Fb sumone...
thank you pada yang mengsharekan...
" aku paling suka huruf ' B '... sekarang ni aku suka dengar lagu dari kumpulun dadali - disaat aku mencintaimu"

awak 
awk begitu baik...
awak ada saat saya terjatuh tersungkur...
awak bagi saya semangat untuk terus hadapi liku2 kehidupan...
awak ada di saat saya keluarkan air mata...
awak ada di saat saya memerlukan seseorang

tapi saya tak boleh tipu diri saya sendiri
saya cuba jadi yang terbaik..
saya cuba untuk jadi seseorang yang awak minta 
tapi naluri saya belum ke arah itu...
maafkan saya...

di sebabkan saya awak jadi macam ini...
awak hilang segala2nya...
membuat 1 keputusan yang saya rasa awak tak patut lakukan...
tapi siapa saya untuk menghalang...

saya tahu awak mara sangat ngan saya..
saya tahu awak sedih ngan sikap saya...
tapi itula saya...
saya tak mampu untuk tipukan diri saya sendiri...

saya sangat hargai kasih sayang awak...
saya tahu awak terima saya seadanya...
tapi saya tak mampu untuk berlakonan untuk awak selama2nya...

saya tak suka orang mendesak saya..
saya tak suka bila di kongkong
saya mahukan kebebasan...
saya tak suka orang mempertikaikan kawan2 saya
baik buruk mereka adalah kawan2 saya...
saya mengenali mereka sebelum saya mengenali awak...
dan paling penting saya tak suka orang memaksa saya melakukan sesuatu...



saya tahu dan saya tak boleh tipu diri saya sendiri...
saya tetap diri saya yang dulu...
belum masanya untuk saya berubah...






No comments: