Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 27, 2011

Thaqifah Annual Concert 2011

Assalammualaikum...
Di sebabkan entry ni agak terlewat maka saya dengan rasa riang ria ingin juga kongsikan cerita suka duka happy gembira saya di dalam dairy umum saya ni...
Di atas sebab kelahiran anak kesayangan saya jatuh pada 8th Oct 2005 dan maka 8th Oct 2011 genapla usianya menjakau 6 tahun...
alhamdulilah saya dapat menjaganye dengan penuh kasih sayang dan kesihatan yang sangat baik...
tapi di sebabkan 8th Oct tu adala hari concert tadika... 
maka sambutan ulangtahun kelahiran terpaksala saya tundakannya....
Tahun ni bukan tahun yang saya akan buat besar2an...
so semuanya saya akan adakan di sekolah secara yang sangat ringkas....
Mohla kite layan pic si kecik molek ni di hari concert sekolah....




No comments: