Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 07, 2011

Baby Qifah Vs Baby Aidina

Assalammualaikum...

Memberi peluang mereka bersama di masa2 terluang saya akan cuba melaksanakan...
Bia yang lepas saya jadikan pengalaman...
Bertapa pentingnya ikatan persaudaraan...
sapa saya untuk meletakkan hukuman menjauhkan darah daging sendiri...

Alhamdulilah saya sekrang di kelilingi insan2 yang cukup memahami...
yang cukup matang...
sedikit kebebasan diberikan...

Walaupun saya jauh dari keluarga Abdullah 
saya jarang menunjuk muka di kalangan keluarga..
walaupun saya selalu di undang untuk ke mane2 even mereka...
tapi saya sangat kagumi bila Baby Aidina panggil saya dengan panggilan mama..

Princess Aidina

Terselah keriangan di wajah mereka...

 Sayangnya kakak Qifah...
Insan yang paling happy bila bertemu kedua2 cucunya...

No comments: