Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 23, 2011

Birthday Naz @ Ayam Penyet Sunway

Assalammualaikum

20.11.2011
Ayam Penyet Sunway Pyramid

Setelah kepenatan dan tidak mencukupi waktu tidur
Saya gagahkan diri untuk menghadiri Surprise Birthday “Naz”
Segala perancangan telah di rancang oleh Mr. Lala
Waktu di janjikan pukul 12pm tapi biasala janji melayu…
Janji selalu lewat dari yang di tetapkan



Selesai semuanya kami meneruskan perjalanan ke karaoke
Bukan semua yang join activity ni
Masing2 ada urusan tersendiri
Maka saya, Mr.Lala , Puan Nora ngan Adik Juliana meneruskan ke Pusat Karaoke

Selalunya bila saya ke Karaoke saya la yang paling tak berminat nak menyanyi
Mungkin suara saya tak semerdu Siti Nurhaliza
Tapi kali ni patang de yang terluang saya yang akan menyayi…
Dah tak kisah da pe kata orang janji saya happy ngan life saya…
Kami habiskan masa lebih kureng 4Jam


No comments: