Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 23, 2011

Class Oh Class... I like It :P





Assalammualaikum

Lagi berape bulan je nak masuk 2012
Maka saya perlukan persediaan untuk satu perubahan..
Perlu meneruskan impian2 yang masih belum tercapai…
Semoga segala impian saya akan tercapai sebelum usia saya mencecah 35tahun
Insyallah

Terima kasih pada muchit yang sudi berusaha keras untuk mencapaikan impian dan juga membantu dari segi kewangan…
Terima kasih juga pada Abah & Ummi yang sentiasa menggalakkan saya untuk mengejar impian saya..
Terima Kasih juga pada Puan Besar sebab banyak menggalakkan saya mencuba setiap apa yang saya pelajari…
Terima kasih juga pada seseorang sekiranya semua ni tak terjadi mungkin saya masih di tahap mencari siapa diri saya sebenar…
Alhamdulilah segala yang terjadi ada hikmah sebaliknya…

Apa impian saya hanya tunggu masa2 yang sesuai
Dan tunggu pelancarannya…
Semoga segala2nya berjalan dengan lancar…

Sepanjang bulan January – February 2012
Muchit da memenuhkan segala activity saya di hujung minggu
Alhamdulilah masih ada insan2 yang berdiri di belakang saya untuk mencapaikan impian saya…



07.01.2012 – Fresh Cream Cake Decoration (10.30am –5pm)

14.01.2012 – Mini Tart (10.30am – 1.00pm)
i. Blueberry Cheese Tart
ii. Walnut Caramel Tart
iii. Apple Custard Tart
iv. Lemon Meringue Tart
 

15.01.2012 – Aneka Cupcake & Hiasan Gum Paste (10.30am – 1.30pm)
· Mix Fruit Cupcakes 










· Pandan Sponge Cupcake












· Chocolate Marble Cupcake










22.01.2012 – Moist Butter Cake (2.30pm-5.00pm)
  • Moist Chocolate Butter Cake
  • Marble Butter Cake
 

  • Rainbow Butter Cake

  •  Indonesian Layer Cake

29.01.2012 – Butter Cream Cake &Decoration (10.30am – 5.00pm)
(Part 1 – Flower & Writing )

11.02.2012 - Frest Cream Cake Decoration (10.30am – 5.00pm)
(Part 2 - Floral Cake)

12.02.2012 – Butter Cream Cake Decorations (Part 2) (10.30am – 5.00pm)

18.02.2012 – Cheese Cake (10.30am – 1pm)
  • Tiramisu Cheese Cake 








  • Strawberry Cheese Cake









  •  Hazelnut Cheese Cake





 

  • Blueberry Cheese Cake





Penuh jadual saya bulan January – February ni..
Harap2 la allah memberikan saya kesihatan yang sihat dan sejahtera untuk datang setiap kelas yang Muchit aturkan…

P palang S : yang comey2 (X cantik) ciptaan saya..baru belajar so tak creative lagi... yang menarik tu di ciplak dari Google Malaysia...

No comments: