Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 25, 2011

Pizza Hut (PHD) Sunway Mentari so BAD!!

Assalammualaikum...

Entry kali ni entry yang tak memuaskan hati saya..
baru je semalam niat nak makan Pizza Hut..
setelah nengok email kupon discount pasal Pizza terus terasa teringin...
so di sebabkan malas nak kua g makan maka saya deliverykan je Pizza tu...

Cam biasa call 1300 - 88 -2525
Services betul2 tak memuaskan hati saya...
  • Raider yang sangat kureng Ajar...
  • tak gunakan perkhimatan Pizza hut yang sepatutnya..
  • Delivery pakai moto biasa...
  • Bawa kawan di belakang bukan pekerja Pizza hut
  • Pizza saya di pegang oleh kawan Raider sambil menghisap rokok...
  • Kupon lewat hantar tak di berikan...
saya bukannye lahap sangat nak kupon discount...
takde discount pun saya masih mampu untuk makan...
kalau nak sangat kupon tu yang boleh dapat bila2 masa...
tak yah guna kupon pun saya still boleh dapatkan discount...

Nekad terus buat call untuk complaint...
dan berape minit selepas complaint telefon rumah berbunyi...

Raider : hello boleh cakap ngan Miss Puteri
Saya : sape ni??
Raider : saya dari Pizza hut Sunway Mentari
Saya : Yea saya...
Raider : Akak nak ape lagi?
Saya : ???? sape yang cakap ni?
Raider : saya yang anta Pizza kat akak tadi.
Saya : kenapa awak lak yang call saya?? Mane Manager?
Raider : saya la manager!!
Saya : Awak manager?? Manager yang kena delivery Pizza kat customer ke??
Raider :kami saling bantu membantu..
Saya : sikit sangat ke staff kat PHD Sunway Mentari tu?
Raider : Nape akak buat complaint kan Pizza da sampai?
Saya : sebab services awak tak memuaskan hati saya...
Raider : Nape lak tak puas hati??
Saya : Pizza sejuk!! awak delivery tak menggunakan moto Pizza Hut... Bawa pizza sambil isap rokok, tak masukkan pizza saya dalam beg pemanas, bawa kawan yg bukan pkerja pizza hut time bkerja..

Tiba2 telefon Raider tu di rampas..

Nana : Hello cik Puteri saya Nana Manager PHD Sunway Mentari. ada apa2 masalah??
maka saya cerita la segalanya secara detail..
seboleh2nya raider tu di backup oleh manager ni..
bertambah berangin la saya..
tak pasti backup sebab kenapa...
mungkin Boyfriend si manager ni...
mungkin gak de perasaan kat Raider ni...
tu yang beria sangat dia backup Raider ni...

Keadaan menjadi semakin panas..
nekad terus buat email...
surat secara rasmi berserta resit...
saya hantar kat KFC Holding...
haaa...
padan muka korang baru tahu sape customer sape pekerja sekarang ni...
Duit saya maka Hak saya...
dan status hari ini Raider tu di gantung kerja tanpa gaji selama 7 hari....
walaupun saya masih belum puas hati....
Tunggu next letter untuk director KFC Holding pula...

No comments: