Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 12, 2012

Walimatul Urus Keluarga Al-Attas

ASSALAMMUALAIKUM...
Entry yang lewat 2bulan lebih...
maaf sebab entry ni ttinggal sampaila de yang bertanye...
ceh spupu spapat da pandai baca Blog saya...

Abah dapat Walimatul Urus dari Keluarga  Al-Attas
Syarifah Salawa Binti Syed Salleh Al-Attas
                             &
            Muhaimi Baharudin 
    Zam-Zam Arabic Restaurant
Dengan penuh kesyukuran dan takzimnya menjemput 
EN. Razali Bin Syed Ibrahim Al-Attas dan Keluarga

Wah meriah sekali bila kaum kerabat Al-Attas bersua muka...
bertemakan "ARABIC"mengikut adat yang sedia ada...
lebih meceriakan lagi suasana...
tapi sayangnya saya dapat Jemputan 4ari sebelum majlis berlangsung
maka dengan jujurnya saya tak mengikut tema...
maaf yeaa bukan tak sudi tapi saya tak mencukupi masa untuk menyediakan kelengkapan untuk majlis tersebut..
keluarga di rantau ramai yang datang...
selagi maaf saya tak banyak berbicara sebab saya tak begitu fasir dalam bahasa arab...
otak da tepu tak mampu untuk belajar...

Jemputan bercorakkan past battle


B

No comments: