Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 19, 2012

Bicycle Funride with LERUN

ASSALAMMUALAIKUM....

Putrajaya Presint 2
4th Putrajaya International Hot Air Ballon
17 March 2012


Pagi2 buta selepas menunaikan kewajipan pada yang esa kami mula berangkat ke Putrajaya
Lebih kureng pukul 645 kami da sampai ke destinasi...
sangkaanku meleset ingatkan awal sangat la sampai 
Ok fine saya tak dapat parking.
orang da seramai2nya..

Memang kena mencangak kat Putrajaya tu awal2 pagi... 
sebab Berbasikal ngan LERUN bermula kul 730am
so kena la daftar awal2...
kena ambil dorr gift..
sejak saya terjerumus berminat berbasikal demi kesihatan saya gagahkan diri juga
syok juga bila berbasikal 7KM 
walaupun baru suku Putrajaya kirenya
peluh keluar habis kelencunan baju saya
dengan mata hari terpacak di atas kepala...

Syukur saya berjaya habiskan berbasikal walaupun tak sehebat abang2 yang lagi laju berbasikal dari saya
terima kasih kepada PDRM yang menjadi pengikut setia Lerun
dan paling pasti saya tak akan melepaskan peluang 
andai saya di beri peluang berbasikal lagi bersama LERUN lagi..

P palang S : Next berbasikal @ Tasik Titiwangsa

No comments: