Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 18, 2012

Bukti keberanianku! "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Semalam kawan saya send pic yang berteterakan name saya..
Dan awal pagi saya dapat BBM suh buat nama dia..
Adakah saya berani??
"̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮ off coz la da kata dia kawan saya..
Segalanya saya dengan dia..
Alhamdulilah muchit sangat memahami..
Tak pernah sekali mempertikaikan hubungan persahabatan antara kami..
Dan Mrs kawan saya juga memahami walaupun ada segelintir kawan² mereka masih bsikap kepochi..
Terutama secret reader dalam dairy harian saya ni..
Masih nak tahu saya berhubung lagi ke ngan kawan saya ni.. Menyuruh MRS berhati kononnya saya masih ada perasaan sayang kat kawan saya ni..

Sejujurnya perasaan sayang tak lebih dari seorang kawan memang ada dari dulu dan perasaan lain tak pernah wujud walaupun sesaat..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: