Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 16, 2012

Rezeki itu ALLAH yang tetapkan!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kalau dulu saya duk la sibuk menolong orang buat tender..
Tapi sekarang saya pulak kesibukkan membuat tender..
Naik juling mata saya nak settlekan semua ni.
Tapi saya tetapkan gembira dengan apa yang saya miliki sekarang..
Tersangat2 la bersyukur.

Alhamdulilah saya mendapat pe yang saya impikan selama ni.. Kalau ALLAH da tetapkan kita ade rezeki untuk 1 pekerjaan walaupun terpaksa menunggu begitu lama.. إن شاء الله ade juga rezeki untuk nanti... Tak payah nak guna orang dalam kalau da di tetapkan itu bukan rezeki kita.. Tak ya cakap kenal orang tu kenal orang ni kalau pekerjaan itu masih tak berpihak pada kita. Dan masih di tahap itu juga. Apa yang perlu kita lakukan mohon kepada ALLAH untuk mempermudahkan rezeki kita.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: