Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 10, 2012

Syukur Alhamdulilah

ASSALAMMUALAIKUM..

Alhamdulilah temuduga dengan 1 company besar yang selama ini saya impikan akhirnya selesai juga.. Keputusan yang sangat menggembirakan saya dan juga banyak pihak yang membantu saya selama ni.. Ceh da macam ucapan dapat anugerah artis terbaikkan..
Nasib tak luahkan untuk "Cinta Hati saya" haru da jadinya..

Mencari sumber pencarian lain bukan bermakna saya da di berhentikan kerja atau ape saje yang di fikirkan (aip tak baik fikir yang bukan2 pasal orang lain) secara negative cuma jangka umur yang semakin meningkat saya perlukan 1 perubahan dan insyallah saya tak akan duduk di takuk yang sama.. Company sekarang cukup memuaskan hati.. Mane ada kerja yang tak penat.. Tak banyak hal.. Tapi kenapa saya perlu bertahan di situ andai saya boleh dapat yang lebih baik?? Gaji yang double dari gaji sekarang.. Banyak benefic yang saya akan perolehi dari segi kesihatan..rumah dan minyak kereta.. Cuma membezakan kerja ini saya akan lebih banyak ke Kertih Terengganu dan Langsat Terminals Johor.. Da seakan engineering je kerjanya.. Makin hitamla gamaknya tapi tak apa untuk masa depan saya dan keluarga saya kena redha hadapi liku2 kehidupan begini.
Jeng..jeng..jeng.. Da dapat agak tak company jenis apa ni?? Fikir2kanla ye bagi yang ingin mengetahuinya.

Apa pun saya sangat bersyukur kepada ALLAH atas nikmat yang dia bagi pada saya dan keluarga. Saya je yang selalu terlupa tentang-Nya. Ada banyak lagi hikmat yang ALLAH bagi kat saya dalam tahun ni. Yang akan datang pun saya da tahu banyaknya.
Bulan ni saya dapat kerja baru dengan gaji yang berbaloi2.. Urus niaga "PrinceSsara" pun semakin maju. Impian saya semakin tercapai..
Cuba kira berapa banyaknya nikmat yang ALLAH bagi lagi. Itu yang nampak yang saya tak nampak??
Moga saya terus kekal dalam bidang yang saya impikan selama ni.. Moga ALLAH terus mempermudahkan saya nya urusan dan buka pintu hati saya untuk mengingatinya.
Amin!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: