Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 03, 2012

Buku : Dunia tanpa sempadan!!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Labor day adalah hari untuk kite yang berkerja untuk beristirehat.. Jadi bila ade masa yang terluang...lagi² saya dapat tahu "Pesta Buku Antarabangsa2 di PWTC sedang berlangsung! Jadi saya dengan keriangan yang melanda terus menjejaki "Book Fair" tersebut.. Walaupun terpaksa meredahi kesesakkan lalu lintas itu bukan jadi penghalang untuk saya ke sana..

Destinasi pertama yang saya tuju..mencari buku bacaan untuk anak tersayang.. Harga yang sangat berbaloi² jadi saya mengambil apa yang perlu.. Act tu sambungan cerita² yang di baca oleh "Qifah".. Dan perjalanan di teruskan ke sudut Novel² yang dari dulu saya minati...

Walaupun begitu saya masih tidak puas hati kerana tidak dapat membeli novel yang banyak atas sebab terlalu ramainya manusia yang minat membaca berada di sana..
Akan meneruskan perjalanan membeli novel² yang lain sebelum hari terakhir karnival berakhir..

Tak lupa juga saya dapat tanda tangan salah seorang penulis novel kegemaran saya yang menjadi salah 1 koleksi peribadi novel saya.. "Aina Emir"



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: