Friday, May 11, 2012

๑۞๑ "it's aLL AbOuT wHaT i EaT" ๑۞๑ (Dinner)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Sekarang menunjukkan pukul 10pm dan saya masih di office.. Nak kena settle tender yang closed date lagi beberape hari... Kalau hari ini saya berkampung di office hampir pukul 2am... Dan selasa, rabu saya di beri peluang pulang seperti biasa.. Jadi pukul berapa agaknya untuk hari ini saya akan pulang?
Keletihan..kepenatan.. Mata dah naik juling pandang PC.. Tangan naik sakit pegang tetikus.. Tapi kewajipan yanh saya pikul saya kena laksanakan sebaik-baiknya..
Macam sebelum ni saya perna katakan saya memang impikan untuk bekerja dalam bidang ini.. Dan inila peluangnya...

Alhamdulilah makan malam saya masih di "provided" oleh company.. Pilih apa saje yang terlintas di fikiran.. Makan apa saja yang perut mampu menampung..

Oke saya da makan sekarang nak buat kerja balik walaupun mata da kuyu!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: