Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 10, 2012

Orang lain yang nak wedding saya lak yang keBUNTUan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Kebuntuan atas sebab kawan-kawan semakin ramai nak berakhirkan zaman bujan pada tahun ini...
alhamdulilah.... cuma yang membuatkan saya buntu untuk menempah baju-baju... kalau setakat majlis biasa bagi saya berbaju kurung dah cukup memadai... dari datang majlis orang tak pakai baju kurung hanya berbaju body... bukankah itu tidak baik di pandang...
tapi zaman sekarang da jadi kebiasaan... berbaju biasa datang ke majlis-majlis yang sepatutnya menggunakan baju kurung....so kali ni Majlis yang akan saya hadiri bukanla majlis yang dari Agama lain... Beragama Islam... cuma mereka adakan tema untuk hari persandingan....
Bulan nak je saya da dapat 2 jemputan ....kedua-dua nya bertarikh sama... destinasi di Johor... 1 di Pontian dan 1 lagi di Johor baru.... macam mane saya nak membahagikan badan saya untuk menghadiri ke 2-2 majlis?? Akan saya fikirkan yang terbaik....

Pada Bulan July... lagi majlis perkahwinan berlangsung... kali nai hanya di Shah alam... dan bertemakan "MinangKabau"... yang membuntukan apakah pakaian yang sesuai untuk majlis tersebut... jadi dengan masa yang terluang saya mengSearch apa yang patut... dan saya da fikirkan baju untuk masa ni... tak tahu andai akan bertukar lagi fikiran... dan pasti saya kena menempah...

Yela raya da nak dekat... masih adakah yang sudi ambil tempahan baju saya ni... Nasib baikla saya da siap-siap anta baju raya untuk tahun ni...

saya akan mengikut jenis warna pink dan cuma leher nya saya ingin menukar seperti warna kelabu.... Sebab leher baju pink tu da cukup seksi untuk saya pakai... Bukan saya tak suka... tapi saya rasa tak sesuai untuk saya hadir berleherkan begitu di majlis kawan saya ni...

Pada Dec tahun ini... saya juga telah dapat jemputan untuk ke Majlis Perkahwenan yang bertemakan "Bollywood" zaman sekarangkan tema nak grand-grand aje... zaman saya dulu udah cukup dengan bersongket... Biasala zaman pun dah majukan... semuanya mampu berubah.... jadi pilihan baju yang saya akan tempah.. kemungkinan beli juga... tengok pada keadaan...



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: