Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 07, 2012

Roses Purple segar dalam bilik Office

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Ni nak cerita sikitla pasal keadaan saya yang dalam tengah sakit kepala sejak 2 menjak ni..
Semalam masuk office siapkan apa yang patut.. Walaupun kepala berpusing2.. Da masuk 2ari kepala pusing2... Wajid datang keje tender ngan KLCC tak settle lagi.. Cuba gakla gagahkan diri tapi... Serius saya memang tak larat.. Terus g klinik.. Nasib baik ok klinik free dekat dengan office saya.. Dapat MC halfday.. Halfday OK!! Rugi2..
Dan hari ini saya datang kerja dalam keadaan yang masih penin..event saya da pun makan ubat.. Sampai2 je dalam bilik office saya tiba2 saya ternampak 1 jambangan bunga "Roses" warna Purple..
Jeng..jeng..jeng.. Untuk saya ok!! Dari mane? Sape yang bagi?? Nak tau gak ek? Kepochila awak ni.. Orang yang sama bagi saya barang dari "Kangaroo"
Tujuannya?? "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮ biala pesoalan tu bermain kat minda uall yang kepoh ni ok!!

OK saya nak sambung buat drawing!!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: