Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 01, 2012

Selamat datang bulan kelahiranku!!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Cepatnya masa berlalu tahu2 da masuk bulan Jun lagi 6 bulan masuk tahun baru..
Tahun ni bertambah lagi angka dalam umur saya... إن شاء الله...
Welcome to 3series "Puteri"...
Alhamdulilah dalam usia begini saya da tercapai impian saya walaupun tak sepenuhnya...
☑ Saya da punya seorang cahaya mata perempuan yang sangat comel dan bijak sana.. Alhamdulilah
☑ Kerjaya yang saya minati.. Dari company Oil & Gas!! Alhamdulilah
☑ Saya da punyai tempat berteduh yang 100% kepunyaan saya.. Alhamdulilah
☑ saya da punya kenderaan sendiri dari korea...yang juga 100% kepunyaan saya.. Alhamdulilah..
☑ Simpanan 150K yang hasilnya saya akan dapat tiap² tahun sebanyak 12K. Alhamdulilah.. Simpanan untuk hari tua saya!! Simpanan 100K saya yang bermula active pada tahun 2009 dan 50K saya active pada tahun 2011.
☑ Perniagaan sendiri yang telah di registerkan di SSM! Pada tahun ini.

Walaupun semua ini 1 permulaan.. إن شاء الله saya akan usahakan lebih baik dari sekarang!!
Terima kasih pada yang saya sayangi kerana yakin dan sentiasa memberi saya sokongan padu untuk saya terus berdiri dengan kaki sendiri... Semoga allah mempermudahkan segala urusan saya.. Amin
ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: