Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 11, 2012

S.L.E.E.P.Y ┌П┐(◣_◢)┌П┐

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Bila keadaan mengantuk di tempat kerja.. Dam.. Mata seakan² minta di tutup.. Ni gara bola la kan?
Sabtu malam sanggup bersengkang mata untuk team saya iaitu "German Vs Portugal" sanggup sey nak tengok sape menang! Tak sia² saya bersengkang mata malam ahad tu dan keputusan german menjaringkan gol 1-0 sangat memuaskan hati..
Dan malam tadi saya terpaksa bersengkang mata lagi sekali sebab meneman Muchit tengok team Spain Vs Italy malam tadi... Walaupun Muchit tengok bersama kawan² tapi saya perlu ada sebab saya akan jadi peneman setia Muchit even tu bukan Team saya... Tapi saya happy sebab jaringan Spain dengan Italy adalah seri!!

Mood : bayang bantal+katil+aircon= ZzZzzZ


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: