Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 06, 2012

Kepenatan Vs Massage

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kepenatan melanda diri saya yang kesibukkan dengan kerja2 di office... Dengan tempahan kuih raya..
Dan juga tempahan kerepek2.. Walaupun untuk mencari kerepek yang sedap dan memuaskan hati pelanggan sangatla memeningkan kepala... Dan juga atas permintaan kerepek pisang yang agak susah dari tahun2 sebelum ni...banyak mengajar saya erti kesabaran...
Tu baru bab di rumah.. Mencari sedikit duit raya.. Selagi sihat selagi tu la saya akan berusaha.
Bab di tempat kerja.. Serious saya memang dalam kepenatan.. Mane nak buat PO (Purchase Order) mane nak handle MSR (Material Status Report) mane lak bab Un-Price PO, belum la email, fax, semua ni kena siap dalam 1 hari because weekend bila kena OT. Saya hanya tumpukan perhatian bab failing je.
Di sebabkan kepenatan itu la... Tetiba saya terfikir.. Kenapa perlu ada kewangan yang stabil tapi badan kureng sihat... Jadinya.. Bila ada kesempatan saya akan pastikan saya dapat massage yang mencukupi.. Lebih2 di bahagian belikat saya.. 



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: