Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 10, 2012

R.I.P Jersidd a.k.a Shiro

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Lagi sekali kucing kesayangan saya meninggalkan saya... Yea saya akui yang hidup pasti akan mati meninggalkan kite... Jersidd di tukar name setelah berapa bulan berada di rumah salah seorang "besties" untuk di kahwinkan dengan kucing kesayangan mereka.. Jersidd mati tanpa sebab dan tidak di ketahui puncanya..
Lebih sayu hati bila saya bagitahu abah, kucing kesayangan dia da mati abah jadi sedih + menangis.. Serious saya sangat touching.. Abah jaga jersidd dari kecik sampai besar.. Dan akhirnya jersidd tinggalkan kami ketika kami bukan berada di sisinya..
Jersidd di tanam di Port Klang walaupun jersidd mati di Mahligai Shah alam..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: