Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 17, 2012

Shopping Raya di Charles & Keith

Assalammualaikum...


Alhamdulilah... walaupun mood raya masih tak wujud... tapi segala keperluan untuk anakda tercinta... da siap tersedia sebelum puasa.... bukan tak nak buat last minit... cuma saya tahu saya pasti akan sibuk di bulan ramadhan.... dan keperluan saya dari segi baju kurung da siap sebelum puasa juga... da sedia maklum bila baju yang di tempah untuk hari raya keadaan dan keselesaannya sangat berbeza.... walaupun ramai orang cakap badan cam saya la yang paling senang nak beli baju kurung da siap... bukan tak mampu cuma saya tak selesa memakaiannya...

Bersyukur sekali lagi walaupun sesibuk mana pun saya masih boleh meluangkan sedikit masa untuk bershopping.... Ummi pernah kata... andai berkemampuan... kite hendakla berbaju baru di pagi raya... jadinya... saya bukan setakat berbaju baru malah sama dengan semua wanita2  kebanyakkan.... ber"Handbeg" baru... berkasut baru....




Nak ucapkan terima kasih pada yang telah memberikan saya handbeg "Charles & Keith".... dan macam tahu je tahun ni saya membeli kasut di "Charles & Keith"..jadi sama la dengan handbeg baru yang saya dapat tu... Alhamdulilah.... da tertulis masih ade rezeki untuk saya...

dan saya dapat beberapa helai baju di "Cache-cache" dan 3 pasang seluar di "Zara" kali ni pilihan warna sangat berlainan dari biasa... saya membeli sehelai berwana "Merah"..."Pink lembut" dan Biru.... Jadi apa lagi yang masih tak cukup untuk saya yea... Walaupun mood nak raya memang takde di sebabkan Company saya tak keluarkan gaji awal untuk kali ini.... sangat mengecewakan... nasib baik masih ade simpanan.... 

Tapi saya masih ada menyediakan duit raya untuk yang tersayang... masih ada menyediakan untuk tetamu2 yang datang.... Moga dengan cara bersedekah begini... Allah memurahkan lagi rezeki saya... AMIN.....

 

No comments: