Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 29, 2012

๑۞๑ "it's aLL AbOuT wHaT i EaT" ๑۞๑ (Breakfast)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

[м̲̅][o̲̅][r̲̅][n̲̅][i̲̅][n̲̅][g̲̅] kepada semua2 pembaca Dairy kesayangan usang saya.. Upsss macamla banyak pembacakan tapi yang pasti saya masih ade pembaca silent yang masih mahu tahu perkembangan hidup saya.. Take noted saya masih hidup dalam kegembiraan dan الْحَمْدُ لِلَّهِ tidak ade sedikit pun kekurangan atau berfikir masalah2 seperti2 dahulu.. Dan الْحَمْدُ لِلَّهِ da berape bulan saya tak menjejaki ke blog2 yang tak sepatutnya...

Ok2 saya da out of topic.. Saya sebenarnya nak share bertapa rajin mood saya hari ni.. Saya memasak nasi lemak berlauk.. Ayam masak kicap.. Cendawan goreng dan telur dadra.. Da serupa makan tengahari kan.. Tapi itu la sebenarnya makanan muchit...
الْحَمْدُ لِلَّهِ di sebabkan bahan2 da di sediakan di malam hari jadi dalam masa sekejap je saya dapat selesaikan masakkan.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: