Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 23, 2012

Romantik di hari Ahad!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Ahad yang meromantikkan untuk saya hari ini.. Di sebabkan saya kurang tido di malam hari atas sebab selesema yang melanda diri jadi untuk bangun pagi menyediakan sarapan untuk muchit tak dapat saya laksanakan seperti minggu2 sebelumnya..
Lebih kurang kul 930am.. Telinga saya terdengar2 orang wish morning.. Sedangkan saya masih melendingkan diri di atas katil di dalam bilik yang masih berhawa dingin.. Nyaman sungguh suasana pagi tadi.. Kalau tak di ganggu mahu juga saya sambung tidur sampai ke tengahari... Sedaya upaya saya mencuba membukakan mata bila terasa muchit ada di sini sambil menghenjut2kan tilam spring kami.. Dengan niat untuk mengganggu saya tidur...
OMG... Buka2 mata sarapan pagi nasi goreng sotong siap terhidang di depan mata bersama air teh O berperisa blueberry... Oh no!! Rasa diri ini sungguh di hargai..
Dah serupa cam cerita drama2 dalam tv la pulakkan... Saya sangat menghargainya.. Cuma yang tak selesanya saya bukan jenis yang makan sebelum menggosok gigi.. Lagi2 bangun di pagi hari.. Walaupun tak mandi biala bergosok gigi.. Sungguh romantik hari ahad kali ni..
Syukur الْحَمْدُ لِلَّهِ sebab saya di beri peluang menjalani liku2 kehidupan yang lebih membahagiakan..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Anonymous said...

Salam kenal.... ^__^

wah...............
so romantik!~ :)



feel free to visit my new blog :)
http://mrsnon.blogspot.com/

princessjersidd said...

Salam perkenalan mrs.non..
Romantic kan? Terharu rasanya diri dhargai. Thank for visit dairy usang saya. Sudi2la dtg membaca lagi.