Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 11, 2012

Ain Hawani " Sama tapi tidak serupa"

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Story kali yang agak perasan tapi saya tak perasan tapi orang lain yang berkata begitu... Jadi if kalian2 yang rasa meluat or whatever pasal story kali ni sila la tutup dairy kesayangan saya ni ok... Tak perlu meneruskan bacaan...
Bukan sekali tapi sudah berkali2 kemane saje saya pergi persoalannya... Mesti berkaitan ain hawani.. Cuba tengok betul2 ada ke seiras muka saya dengan ain hawani??
Budak2 training saya pun kebanyakkan kata begitu. Belum lagi budak2 yang jumpa yang time lepak makan...
Dorang kata sekali pandang raup wajah saya ade serupa cam pelakon "AdamHawa" iaitu Nadia Nisa tapi bila saya tengok wajah saya memang jauh sangat perbezaannya.. Tang mane persamaan pun saya tak pasti.. Tahi lalat? Saya memang takde tahi lalat di muka... Tapi tak tahula pe dorang pandang pesamaan saya ngan Nadia Nisa.. De yang cakap time Ain duk kat kampung.. De kata time ain dating dengan johan...
Ape2 pun yang dorang katakan biala dorang nak kata.. Saya bangga dengan wajah saya... Yang rasa meluat pun saya bangga sebab saya tahu kalian lebih cemburu kan diri saya yang lebih hebat dari diri kalian... Tu sebabnya tak putus2 kalian duk bercerita pasal saya... الْحَمْدُ لِلَّهِ


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: