Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 21, 2012

Mari kite sama "Boycott" Israel

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Ya allah banyak rupanya barangan dari israel yang saya gunakan selama nie... Ni yang saya tahu dan di senaraikan.. Yang saya ✗ tahu tu camner lakkan.. Kebanyakkan dalam pic di atas adalah kegunaan saya seharian...
Mcdonal - Makan saya ketika saya kemalasan nak berjalan jauh time lunch... Terdekat hanya Mcdonal...
Kfc - ayam goreng yang menjilat jari hingga ke titisan akhir.. Huyooo dasyatkan..
Coke, pepsi,fanta - ternyata dan itu la realitynya.. Saya amat penggemar minuman coke a.k.a ber"Gas" dari dulu
Maggie - makanan di kala kemalasan
Johnson - barangan mandian saya
Kraft - cheese yang wajib ada setiap pembelian barangan dapur saya
Nestle - minuman muchit di pagi dan malam hari
Kitkat - Chocolate antara kegemaran
kotex - hanya ini yang sesuai untuk saya.. Jadi cmner??
Loreal & Revlon - barangan Makeup saya
Marks & Spencer - Barangan Mandian + harian muchit
Kleeneex - tisu pilihan muchit.. Wajib ada tiap bulan
Sunkist - air bacuhan yang setiasa ada di rumah
Starbuck - antara tempat minuman bercoffee kegemaran muchit
Nokia - telefon yang ber"friendly user"
Maybelline - eye liner yang sesuai untuk mata saya
Tommy Hilfiger - baju, seluar dan handbeg terbaru saya..
Subahanallah banyaknye barangan terlarang yang patut saya boycott tapi saya telah gunakan.. Bukan bermakna saya tak sedih dengan orang agama islam yang tertindas tapi saya baru tahu setiap barangan saya adalah dari Israel..
Serba salah jadinya.. Hanya allah tahu akan kebenaran yang datang dari hati saya.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: