Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 27, 2013

Berkubur

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Setelah sekian lama menyepikan diri dari mengupdate cerita2 terkini dan akhirnya hati ni begitu meronta2 untuk mengupdate walaupun cerita2 kebanyakkan dah basi di makan hari..

Pada yang merasa dairi kesayangan saya da berhabuk maila sama2 kite membersihkannya dengan hanya membaca setiap cerita yang bakal saya updatekan dari hari ke hari.

Kepada yang masih sudi masuk ke diari kesayangan saya walaupun da lama tak update saya ucapkan terima kasih bebanyak..
Dari trafik yang tertera di sebelah kanan saya.. Saya begitu yakin.. Awak.. Awak.. Dan awak masih menjengah cerita2 terkini sayakan...
Terima kasih sekali lagi tetang prihatin kalian di dairi kesayangan saya.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: