Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 11, 2013

#ABPBH with #ShaheizySamLC #TheMagician-Sam

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Subahanallah lamanya tak updated cerita dalam blog kesayangan saya ni. Since saya update pasal perasmian masjid Syed Alathas kat Johor by Blackberry tak boleh terus mood nak update tu jadi malas...
So sekarang saya update panjang lebar pun sebab mencuba nasib... Klu lepas الحمدلله
7 april 2013
ABPBH Stadium Bukit Jalil
TheMagician-Sam

Bila saya salah seorang peminat Shaheizy Sam yang berada bersama saat beliau memiliki Anugerah Bintang Popular.. Lebih kurang 4pm saya dah berada di pekarangan Stadium Bukit Jalil dan pulang lebih kurang pukul 3am setelah selesai sessi temuduga Shaheizy Sam bersama media..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: