Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 02, 2013

Kesibukan melanda PRU13

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Seperti biasa peluang untuk saya mengupdate cerita² terkini harusla saya tinggalkan seketika...
Nak pegang HP nak terjah FB or twitter pun masa sangat mencemburi diri ini..
Seperti biasa rutin harian pergi kerja di sebelah pagi dan petang terus ke destinasi Klang untuk menjalankan tugas di PDM² yang telah di amanahkan kepada saya..
Lebih kurang pukul 12 lebih bergerak pulang ke PJ dan merehatkan diri seketika sebelum menjalankan tugas keesokkan harinya..
Begitula rutin seharian saya sepanjang 2minggu sebelum tibanya PRU13
الحمدلله
Dengan keberkatan Allah.. Saya di berikan kesihatan dan kekuatan untuk menjalankan tugas² harian saya hari².


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: