Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 11, 2013

PRU13

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Setelah berapa hari berlalu... Maka ini adalah masa terluang untuk saya mengupdate tentang PRU13
Maaf bukan mengupdate pasal "Politik" saya terima dengan rela hati dengan setiap keputusan yang telah di umumkan walaupun ada juga rasa sedikit kecewa...
Adakah saya nampak gemuk ketika berpakaian kemeja Puteri??
Kalau yea sila salahkan kemeja yang besar sizenya..
Saya lebih suka berTshirt dari berkemaja.. Tidak panas.. Simple.. Tapi sebagai Ketua IT baju kemeja adalah baju yang di wajibkan untuk di pakai..
Terima Kasih kepada jentera² saya yang sudi membantu sepanjang persiapan PRU13. Terima kasih juga kepada runner polling agent yang datang setiap selar masa.
الحمدلله
Semuanya berjalan dengan lancar dan selamat.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: