Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 04, 2009

F*cking Period!!!!

Shit!! aku benci saat2 nie...sakit xtkira,today was my 1st day....aku benci..benci..benci...feel not comfort 2 do anything.aaaaaRRRRgggggghhhh!!!!
Rasa macam nak baring jea atas katil tapi sayang arini aku kena keje.
Slalunyer kalu aku sakit camni 2 jea cara aku kena buat 1 aku kena minum Coke...Bia cepat kua n da tak rasa sakit lagi.

Bia la ramai yang cakap tak elok untuk kesihatan,aku xsanggup nak menahan.Kalau makan ubat sure la aku pegang ubat tu sampai 1jam,selagi boleh menahan aku tahan jea la dari aku kena mkn ubat.

Sesungguhnya aku memang tak suka dengan kedatangan period yang menyakitkan ni.
Lagi2 hari ni aku xley nak layan perut aku dengan mbaringkan diri coz byk sgt program kena buat...Hope sangat2 semua program2 aku hari ini bjalan dengan lancar...Amin




No comments: