Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 18, 2009

F*****G that betina

Aku tak tahu nape sekarang ati aku cam2 PK but slalu nyer aku pk yang negatif jea...
de jea yang tak kena skrang nie...semalam aku gado ngan house mate aku tah pasal ape aku tak pasti yang jelas skarang pasal kad astro...
Aku da startcabut kad astro sebab kad tu aku yang byr monthly so aku rasa aku lagi bhak buat pe saje kat kad astro tu...
Betina tu seorang yang berkire but aku tengok sdiri tak la bpakaian jenama mane pun...Dulu before duk K.L padini pun dye tak kenal so harapkan baju pasar malam jea la...
Aku tak kisah sape pun dye n aku trima dye seadanye...
Sejak kes dye mula bkire aku rasa cam xbbaloi jea aku buat baik ngan betina camtu...Ibarat aku mlepaskan anjing tsepit,dlu susah aku yang tolong smpai aku t`pk nak bagi dye pjam RM sebab ayah dye sakit kat kampung...tapi malangnyer aku tak jadi..Klu jadi ada ke dye mengingati???Betina camtu maner reti kenang jasa...aku bukannye suh mbalas pun.
Cuba la korang bayangkan kalau aku beli meegi dalam 3 pax so makne nye de 15 bungkus...korang akan makan ke stiap hari???kite beli meegi sebab klu rasa tringin ,malas masak o da xde bajet nak makan rite??Kadang2 meegi aku tu ley btahan sampai 3bulan sebab aku bukan kuat makan meegi pun..
But bila dye starting duk ngan aku / sewa bilik aku smua yang tsimpan boleh habis tak smpai sbulan.Tu aku malas la nk bekire sebab da jadi darah daging...Tapi sebab geram aku lepaskan la kat blog aku nie...
Tu baru kes meegi belum lagi kes telur....Telur aku slalu beli 30 biji utk sbulan kadang2 tlebih dari sbulan but bila ngan dye aku rasa sangat kos belanje aku naik mdadak...
30 biji kami 1 rumah share so korang bayangkan betapa aku sakit hati bila telur tu aku hanya makan 6 biji jea but lagi 24 betina tu yang makan....
Tu bukan kurangkan kos blanje aku tu menambahkan lagi kos blanja bulanan aku.
Sabar memang aku boleh sabar tapi aku de gak tahap bsabar nyer...
So malam tadi sabar aku da ilang la tu...smua aku lepaskan..
Aku bharap sangat2 betina tu brambus dengan cepat!!!!

No comments: