Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 23, 2009

Kepenatan!!!!

Semalam aku cuti de urusan yang perlu di selesaikan....
Kalau tak dsebabkan de urusan cimfirmla aku da bangun lambat...
bgn jea tido mandi terus kua umah...b4 tu g makanla dulu...
pastu aku g la shah alam teman Mr.Jersidd g repair moto..
Pcaya tak aku dari umah g s.alam naik moto,takut smua de la..alhamdulilah smuanyer selamat.
pas g s.alam kami g lak Pj coz nk anta moto so kenala buat post express...
Tak smua post opis bley buat post express yea..aku tak pernah buat so aku tak tau la pe2 pasal pos express.
Pas settel tu smua aku balik umah bik keta pastu g bank kat damansara....tak lupa aku g beli pin uitm kat BSN coz aku kan nak smbung blajar...
Lalalalla da tua baru la ingat nak blajar...
On de way g subang seruis aku betul2 da tak larat...aku ley tido dalam keta...pantang keta pasang aircon aku nyer mata mula la....
cian Mr.jersidd buat smua sorg2 aku yang de kat sbelah ley bantai tido....
akhirnyer settel gak keje2 yang ptut aku buat...
mlm Mr.Jersidd bawa aku g tengok wayang...citer jangan tegur...
lalalallal sungguh menakutkan aku la....klu de sakit jantung cmfirmla aku mati tkejut..
Nasib baikla malam tu aku dapat tido dengan lena tnpa rasa ktakutan....

No comments: