Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 16, 2009

Menyakitkn....

huhuhu lama sungguh aku tak update blog nie..
bukan per aku lately ni bz sangat2 de jer keje nak dsattelkn...
Ni pun aku curi2 g updatekn Blog aku nie...
But aku bukan curi tulang yea...Nie time Lunch aku...lalalalallaa
Semalam satu kejadian sesungguhnyer aku sdiri tkejut n tak tau nk kata per cuma time tu aku berserah sangat2 pada allah andai dah takdirkan aku nie yang akan trus mjadi mangsa keadaan.

Semalam lunch time aku kua g makan ngan kawan lama aku..kawan time2 sekolah dulu...
last aku jumpa dye last 2year bln dec 08.So bila dye da de kat around tempat keje aku so dye ajak la aku lunch sama....
Aku ajak My Boo g lunch sama coz aku tak sumthing happen akan jadi klu My Boo tau aku kua ngan dye be2.Walaupun aku pasti aku ngan dye hanya skadar berkawan.N aku sdiri tau sape aku n tahap batasan untuk aku bkawan.

Cam biasa My Boo check log hp aku..aku skit xheran coz aku sdiri tau aku xde n xpena de pe2 rahsia antara kami.
Tapi tah camner log tu yang sengal ker hp aku yang sengal...
De recev msg dr log 16 but inbox aku just de 15 mane lagi 1 sms dr kawan ku itu????
Pelikkan sedangkan aku xpena lak nak delete2...Smua tu mjadi sbab tuk aku bgado.
AKhirnyer Bgado la kami...
Pe yang jadi bia la aku ngan My Boo jer yang tahu.Cuma aku tperanjat coz My Boo xpena2 buat camtu kat aku last2 semalam smua nyer blaku..
Anyway Hubby...I luv u so MUCH!!!! thanz coz u neva leave me alone.
Tak de sdikit pun tlintas dhati i nak mnipu atau nak buat benda yang bukan2...

Jangan samakan i ngan orang2 yang u pena kenal dulu.....Task semua orang sama walaupun rambut sama2 perang...lalalalalal
Lebih dari stahun i kenal u n u kenal i pena ke skali i flirt blakang u???rahsiakn sesuatu...Xde kan sebab hati i hanye de u...
Thanz again coz accompany me till now!!!
Ur kindness n pantience Mr.Jersidd!!!!

No comments: