Tuesday, April 07, 2009

P***M** Nyer Cina!!!

Memang cam sial la klik kat tmpat keje aku nie...
Aritu dye tuduh kawan aku curi buku cek dye arini da nk balik dye ley lak kata $ dye ilang last friday...
Mentang2 la aku sorg jea yang tinggal dye ley lak cakap cmtu..
konon nak buat report plis..yess sila kan tu yang aku tunggu2kan.,
Kalau la aku ni lahap sangat tak berduit bia la nk curi tu guna otak skit,ni aku sorang2 nak g mcuri senang2 jea la aku yg jadi suspek ptama..pe ke bongongkan sgt la si PUKIMAK tu!!!
Baik aku curi time smua orang de trang2 dye tak ley nak tuduh sapa.
Ikutkan ati nie nak jea aku pecahkn cermin keta dye bia dye beringat skit.
Ptut la tak kawen2 kalau cmni la perangai nyer...

No comments: