Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 27, 2009

Credit card nya pasal.......

Sekarang otak aku begitu celaru........
tahla kenapa dan mengapa aku sdiri tak pasti...
yang pasti hati aku tak tenteram...
asyik fikirkan benda yang aku sendiri tak pasti..
huhuhu...
kenapa la feeling camtu yang aku rasa sekarang...
semua tu boleh merunsingkan aku...
benda yang aku cuba elak datang kembali...
Cian Mr.Jersidd...
Semalam Mr.Jersidd dapat call dr UOB...
ingatkan kenapa sebab Mr.Jersidd da cancelkan credit card.....
last cancel bulan MARCH b4 kami selebrate bufday Mr.Jersidd
total amount RM0.00....
Mr.Jersidd tak nak de apa2 hutang lagi...
tapi semalam pas dapat call dari UOB..
Mr.Jersidd jadi marah..
Card yang da dpulangkan & dtebuk chip nye...
di dapati masih gunakan urusan pembelian...
pelik bin ajaib coz last guna card tu bulan march..
tapi urusan tu di buat pada bulan May...
beli telefon lak tu...
kat area kuala lumpur..
masalahnya telefon tu pun aku tak pernah nampak....
jumpa thutang sekarang RM1386..
CALL customer service...
jawapannya cam sial!!!!
menyakitkan sungguh....
sebab dorang beranggapan Mr.jersidd cuba lari dari membayar hutang....
Nasib menyembelahi Mr.jersidd...
bukti2 last pembayaran dengan acknowleg dari pihak bank
de dengan Mr.Jersidd...
so sekarang hanya aku mampu menolong...
suh Mr.jersidd g buat report polis...
Cian Mr.Jersidd...
bayar 2-2 card OUB sebab tak nak b`urusan lagi dengan credit card...
tiba2 hal camni lak jadi...
buntu aku dbuatnya...
Mr.jersidd mara sangat...
aku sdiri jadi takut...
tak pernah2 Mr.Jersidd mara2
selama aku kenal dye tak pernah dye mara camtu..
spanjang balik umah aku mendiamkan diri jea....
takut siot..
hope semua nya akan selesai dengan cepat...
tak moh tengok muka MR.Jersidd bsedih lagi....
bis muncung tu dpanjangkan...
kang klu aku tarik mesti kena marah lagikan...
tapi sebenarnya aku tak nak tengok Mr.Jersidd bsedih...

No comments: