Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 21, 2009

I Hate Dis Feelin!!!!

Camner ek aku nak mulakan citer??
Tapi yang nyata aku update blog nie dalam keadaan takde mood..
Tahla pagi2 aku da takde mood..
minta2 mood nie ilang la jap lagi.......
pulangkan balik mood aku yang Happy tu...

tapi camner??
kena cari balik la...
so kalau de sape2 yang rasa nak happy kat aku mehla datang jumpa aku...
nak start citer dari mane pun aku tak tau...
semua yang de dalam otak pemikiran aku nie semuanya menyakitkan...
tak luahkan nanti aku sakit...
moody lama2 pun tak elok gak...
yeala takde mood ngan orang len kang orang len lak jadi mangsa.....
tak elok gak kan...
bagila aku idea...
camner nak okey kan balik mood2 aku ni....


SERIUS I HATE DIS FEELIN!!!!

Ya allah tingkatkan la kesabaran hamba mu....
Berikanla hambamu kekuatan untuk menempuh hari2 yang akan datang....
Amin...



2 comments:

NorynMK said...

sabar...senyum2 slalooooo
ada la mood nt...

Kak UJie said...

a ah,,, sabar erk... sesekali mmg la camtu.. takkan nak happy jek.. :)