Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

FINALLY

Finaly...
Semalam aku g satu tempat yang cukup menarik dan membuatkan aku lagi teruja...
Act aku takde plan nak ke sana sebab aku penat dan ngantuk sangat2.......
tapi bila aku search tempat tu...
aku jadi teruja n nak kesana...
teruja sangat...tak tahu camner aku nak ceritakan...
Thanx for My frendz yag bagi aku idea suh aku g surve tempat tu....
Meh skit aku bciter View tempat tu camner....
kawansan bukit2 yang agak tpencil...
tempat yang ala2 Bali....
takde rumah2 pun kat sana....
Kecuali Studio seorang dato nie...
aku pasti mesti korang tak terfikir de tempat camtu kat kawasan yang begitu...
Booking terus....
walapun lama lagi tapi aku da malas nak terus mengSearch so semalam gak aku ngan Mr.Jersidd membuat keputusan...
Sekarang yang aku kena fikirkan pasal hal2 lain...
selesai satu masalah...
thanx a lot my frendz..
ko memang faham aku.....
aku memang nak tempat yang kelainan...
akhirnya aku bjaya mencarinya...
walaupun dengan bantuan kawan2...
i luv u all
Pada yang nak tau pe yang aku View slama nie....
tunggukan update blog tbaru aku awal Julai 09...
akan ku update pic nya skali....
sabar itu separuh dari Iman....

selamat menunggu....

No comments: