Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 20, 2009

K.A.N.T.O.I

Selamat pagi pembaca2 yang sudi mnyinggah ke blog aku...
walaupun tak seberapa atleast korang sudi gak mluangkan skit masa utk trus membaca pkembangan blog aku ni kan....
THANK YOU...THANK YOU...
aku mhargainya...
meh sini aku nak share skit Xtvt aku semalam.........
pas balik kerja aku g lepak kat damansara perdana...
jumpa kawan aku nie sebab dye de masalah cinta 4 segi...
pelikkan bunyinya...
tapi tu la kenyataan sebenar...
Kisah nyer bukan kawan aku nie yang tak setia...
tapi partner dye...
aku tkejut jaga bila aku dapat tau partner dye tu de lagi 2 orang dbelakang.......
Sorang kat Johor...
Lagi sorang kat Bangi...
kawan aku ni kat damansara jea...
Dorang nie duk srumah......
tapi memang dye pandai cover line..
sana cakap lain...
sini cakap lain...
yang pelik nya smua boley pcaya lak tu...
sweet talker kowt...
tahla aku pelik ngan manusia2 dmuka bumi ni ...
xpernah nak cukup ngan 1...
tak pernah nak hargai pe yang da de depan mata...
ok bebalik pada citer aku tu yea...
kawan aku tu da cukup sangat bersabar..
sampai malam tadi dye buat kerja gile...
call semua partner2 dari johor smpai la kebangi...
semua da tkantoi...
so..perang besar bmula so partner kepada kawan aku nekad balik kampung malam tadi gak..
cian gak aku tengok nak drive jauh2...
tapi sebab da kantoi...
aku sdiri pun tak ley nak tolong....
Nasib baik time kjadian aku takde kat situ...
aku da blah awal2 sebab nak tengok cinta untuk ain...
act malam tadi de bufday suprise untuk kawan aku yang sham tu...
kan arini bufday dye...
so team2 sengal plan nak lepak makan2 jea...
tapi masa agak lewat..Mr.Jersidd pun da ttido..
so aku tak dapat la join xtvt malam tadi...
tapi takper aku da wish sham gunakan pesanan ringkas...
aku pun da pesan kat sham suh view blog aku...
dalam FB pun aku de wish sham gak...
okla tu citer kejadian malam tadi...
de pe2 citer tbaru aku akan update dalam blog nie lagi k....
daaaaaaaaaaaa

No comments: