Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 18, 2009

Xtvt saturday n sunday

Hye all....
Lama tak lama la da 3ari tmasuk arini aku tak update blog...
aku bukan pun bz sangat act tapi aku balik home town....
weekend lepak2 ngan family so takde masa la nak update blog...
arini pun aku takde masa gak coz banyak sangat kerja nak dbereskan as soon as posible...
tapi aku try2 la curi2 masa update blog aku nie...
last saturday aku balik hometown jumpa insan tsayang n yang aku slalu rindukan...
nak tau sape??teka la sdiri yeaaa
sebab blog nie smua orang baca nanti tkontoila bila orang yang tak bkenanan mbacanya...
yang penting insan tu sentiasa de dalam hatiku...
orang yang tdekat jea tau sape gelaran insan tu..
gelak tawa,coleteh,gelagat dye cukup buat aku rasa 2 hari bsamanya tak mcukupi...
macam masa cemburukan aku lak...
sabtu kul 4 lebih aku g klinik ummi..
kononnya nak g cucuk selsema Babi
yea sbelum tkena aku rasa baik la aku bjaga2 lagi2 virus tu dasmpai ke Sg.Buluh
tapi sayang aku sampai jea doktor da balik...
maknenyer esokla aku kena datang lagi...
aku banyak habiskan masa kat umah baru...
banyak tak sattel lagi...
insyallah end of may aku pindah umah baru...
sabtu malam takde Xtvt yang aku buat cuma melepak ngan family layan AF7
dasyat2 Bf aku dapat num 3!!(mula prasanla tu..hahahha)
tapi tak per berbaloi gak sbab dye salah sorg yang tcalon dalam AF MASUK...
bis jea AF tu aku ngan si buah hati trus tido....
Ahad pagi xtvt...
aku g teman ummi g PASAR BESAR coz nak masak tuk lunch...
da jadi kbiasaan bila smua orang de kat umah n ummi cuti...
so de la yang special yang ummi nak masakkan...
menu2 hari ahad yang ummi masak...
Udang galah masak sambal...
Ikan terubuk bakar 2 ekor...
Udang goreng kunyit (tuk buah hatiku)
sayur campur masak lemak...
After balik dari pasar aku memang da ajak ummi g beli chocolate kat centro klang de
Jualan penghabisan stok...
Kami satu family memang gile chocolate....
pantang de jualan murah mesti pergi..
aku ambil punya ambil...last2 bayar aku kena RM60.00
Tu belum masuk ummi yang membeli...
ummi jea da rm150.00
nasib abah ku yang sjati tu de...
ikut jea kemane kami pergi...
bawala kotak2 tu ke hulur ke hilir tuk isi chocolate yang kami pilih...
Buah hatiku tu janganla cakap....
nampak chocolate jea da lupa dunia...
bis smua chocolate kat situ dye dok mrasa...
mane la tak bulat..
da bis membeli balik umah tuk masak seperti menu2 di atas...
pas masak kami makanla 1 family...
pantang bagi ummi kalau time makan ,
tak makan sama2...
walaupun tak menolong it okey janji makan sama2...
Kul 6 lebih aku ngan family g bday party zafirul ikhwan...
anak buah aku yang ke 1 tahun....
balik dari sana aku g umah baru...
nak pecahkan balik dapur tu sebab bukan mengikut citerasa aku...
sekarang duk sibuk pilih cat colour tuk bilik aku..
tapi yang penting adik aku da bik warna pink..
kena minta pendapat Mr.Jersidd warna tuk bilik aku...
okla aku da lapar nak g makan...
nanti free aku update lagi yea blog nie...
selamat membaca...

No comments: